Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht. Probeer het later nog eens.
Bekijk hieronder enkele klachten (online) gemeld overEngie:
“veel beloftes met julie sael.. maar als de boete komt van de vorige met de 250 euro..dan word het moeilijk.. beloftes als 0.. maar gaat het op aan trekken juli terug.. dat is het 2 de bedrijf wat mij naait..500 euro kost mij dat..ik hoop dat u mij ook begrijpt..contact met engie..hellaas wij vergoeden dan niet..bedankt mijn boosheid.”
"Dit was de grootste fout van mij om met deze bedrijf in zee te gaan. Ik ben zeer ontevreden. Het heeft mij duizenden euro's gekost en nu besloten weg te gaan. Klantvriendelijk zijn vele van hun zeker niet. Ze willen graag dat je naar hun luisteren en onderbreken jou continue als jij In gesprek ben. Heb zelf een vrouw aan de telefoon gehad heel erg onbeschoft! Maar ik ga zeker in actief komende week tegen deze onzin hier neem ik de tijd voor."
Sta sterker met het gratis klacht advies van team Energie Klachten. Wij helpen de consument in het oerwoud van waar je klacht ook over mag gaan. Wij kennen de (spel)regels, voorwaarden, boetes, incassokosten, waarborgsommen, betaalregelingen en alle andere klachten of vragen.