Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht. Probeer het later nog eens.
Bekijk hieronder enkele klachten (online) gemeld overGreen NL:
”Trage klantenservice / lange wachttijd”
“ Ik kan niet inloggen, gebruikersnamen en wachtwoorden werken niet. Lange reactietijd op vragen via de mail (meer dan 1 week!). Geen app zoals bij de meeste andere energiemaatschappijen wel is. Doordat inloggen niet lukt geen inzicht in mijn energiezaken. Kortom een waardeloos bedrijf.”
"Op 8 juli 2021 gebeld door een medewerker van de klantenservice om de laatste punten door te nemen en akkoord te geven op de voorwaarden. De medewerker strak zo snel en daardoor onduidelijk dat ik het een belachelijk gesprek vond en heb dat ook meerdere malen aangegeven. Volgens de medewerker maakte het niet ook dat ik het niet kon verstaan was volgens hem toch niet belangrijk!!"
Sta sterker met het gratis klacht advies van team Energie Klachten. Wij helpen de consument in het oerwoud van waar je klacht ook over mag gaan. Wij kennen de (spel)regels, voorwaarden, boetes, incassokosten, waarborgsommen, betaalregelingen en alle andere klachten of vragen.