Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht. Probeer het later nog eens.
Bekijk hieronder enkele klachten(online)gemeld over NLE (de Nederlandse Energiemaatschappij):
Snel weer terug naar een andere leverancier!
“ Eerder dan normaal wordt een bedrag van de groote van het NLE maandbedrag geincasseerd naar een andere rekening naam. Vermoed fraude en book het bedrag terug. Daar komt er een een email van NLE dat de bank een fout heeft gemaakt. hierop volgt zonder excuses een dreigbrieg van NLE met enkele verhogingen van het niet geincasseerde bedrag. Advies wegens onbeschoft gedrag overstappen op een andere leverancier. ”
" Bij insturen van een klacht werd ik steeds niet geholpen en als ik dan zelf belde moest ik steeds mn verhaal opnieuw vertellen aan een ander persoon die dan met een ander verhaal kwam. Ook kwamen veel emails niet aan. Wij hebben een contract genomen bij NLE omdat ze bij Vereniging Eigen Huis het beste uit de bus kwamen bij de collectieve inkoop Energie, mogelijk dat de Vereniging dingen als service niet mee heeft laten wegen."
Sta sterker met het gratis klacht advies van team Energie Klachten. Wij helpen de consument in het oerwoud van waar je klacht ook over mag gaan. Wij kennen de (spel)regels, voorwaarden, boetes, incassokosten, waarborgsommen, betaalregelingen en alle andere klachten of vragen.