Klacht melden Vattenfall meld klacht. Over Vattenfall staan meer dan 500 klachten online!
klachtformulier
Bedankt voor uw bericht.
Uw klacht is verstuurd naar ons team!
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht. Probeer het later nog eens.
Bekijk hieronder enkele klachten (online) gemeld over Nuon/Vattenfall:
“Mijn moeder is van Essent naar Vattenfall gegaan. Vattenfall zou een antwoord envelop sturen zodat de eindafrekening van Essent gestuurd kon worden. Na herhaaldelijk bellen en de belofte dat ze het zouden opsturen werd in het laatste contact de fout toegegeven en zou ook aan de pandemie liggen ze de boete zelf mag betalen terwijl de fout bij Vattenfall ligt.l.”
Bij het afsluiten van een nieuw contract de belofte gekregen dat Vattenfall de boete bij het voortijdig overstappen zou betalen. Eenmaal overgestapt (je verwacht het niet...) weten ze nergens van. Blijkbaar had het in de sub-voorwaarden moeten staan... Gesprek dat ik destijds heb gehad is geen 'registratie' van. Je wordt gewoon opgelicht door deze mensen en je kunt er niets aan doen.."
Sta sterker met het gratis klacht advies van team Energie Klachten. Wij helpen de consument in het oerwoud van waar je klacht ook over mag gaan. Wij kennen de (spel)regels, voorwaarden, boetes, incassokosten, waarborgsommen, betaalregelingen en alle andere klachten of vragen.