Over Energiedirect staan meer dan 300 klachten online!
klachtformulier
Bedankt voor uw bericht.
Uw klacht is verstuurd naar ons team!
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht. Probeer het later nog eens.
Bekijk hieronder enkele klachten (online) gemeld overEnergieDirect:
“Ik ben onlangs overgestapt naar een andere energiemaatschappij. Vandaag kreeg ik echter een telefoontje van een pittige dame die bij energiedirect in het callcenter werkt, die mij de vraag stelt of ik onlangs radar heb gezien en via welke wegen mijn overstap gegaan is en dat dat vaak malafide en oplichting is. (Dit klopt totaal niet en heb het nagekeken, er is dit hele jaar nog geen een aflevering van radar over desbetreffend bedrijf geweest.”
"a een berekening gemaakt te hebben op de site ben ik met energiedirect in zee gegaan.Het totale jaar bedrag zou rond de €1000 liggen Ik heb duidelijk aan gegeven wat mijn verbruik zou zijn en hoeveel zonnepanelen ik heb. Na 6 weken krijg ik een mail dat de kosten bijna 50 % hoger gingen worden nl € 1450.. Als ik ter controle een nieuwe aanvraag doe krijg ik weer te zien dat ik rond de €1000 per jaar kwijt zou zijn.."
Sta sterker met het gratis klacht advies van team Energie Klachten. Wij helpen de consument in het oerwoud van waar je klacht ook over mag gaan. Wij kennen de (spel)regels, voorwaarden, boetes, incassokosten, waarborgsommen, betaalregelingen en alle andere klachten of vragen.